Preview

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Grabowie nad
Pilicą polegająca na zmianie sposobu pracy
oczyszczalni z cyklicznego na przepływowy.

RO.271.6.2014 Grabów nad Pilicą, 2014-04-02

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RO.271.6.2014. Nazwa zadania:
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Grabowie nad Pilicą polegająca na zmianie sposobu pracy oczyszczalni z cyklicznego na przepływowy.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późniejszymi zmianami ) Gmina Grabów nad Pilicą zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego GMINA GRABÓW NAD PILICĄ
Adres zamawiającego ul. Kazimierza Pułaskiego 51
Kod Miejscowość 26-902 Grabów nad Pilicą
Telefon: 0-48-662-70-14
Faks: Faks
adres strony internetowej bip.grabow.pl
adres poczty elektronicznej grabow@grabow.pl />Godziny urzędowania: 7,00 - 15,00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
bip.grabow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Gmina Grabów nad Pilicą ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą pokój nr 4) . Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków polegającej na zmianie sposobu oczyszczania z cyklicznego na przepływowy.
Modernizacja polegać będzie na:
-budowie osadnika wtórnego o średnicy zewnętrznej 6,36 m oraz wyposażeniu go w zgarniacz osadu;
-przebudowie istniejących reaktorów porcjowych SBR na reaktory przepływowe i wyposażenie je w dodatkowe przelewy regulowane
-budowie pompowni osadu recylkulowanego z częścią zaworowo – pomiarową
-wymianie pomp i orurowań oraz budowie komory zaworowej dla pompowni ścieków surowych
-przesuniecie istniejącej studni pomiarowej ścieków oczyszczonych;
-budowie rurociągów technologicznych - osadu nadmiernego oraz recylkulowanego
-budowie chodnika wokół osadnika wtórnego
Szczegółowy zakres robót w poszczególnych branżach określa przedmiar robót załączony do
SIWZ
Wszystkie roboty winny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i warunkami technicznymi
wykonania i odbioru robót budowlanych poszczególnych branż
Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia w tym również w dokumentacji technicznej,
przedmiarze robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie
w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować
takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia
materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45316200-7 Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
48151000-1 Komputerowy system sterujący
45252100-9 Zakłady oczyszczania ścieków
45252200-0 Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane :

Zakres robót niezbędnych do wykonania został opisany w przedmiarze robót będący załącznikiem do SIWZ.

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszej umowy zgodnie z przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, zaleceniami Zamawiającego oraz do oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu, w uzgodnionym terminie.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:
- rozpoczęcie – od dnia zawarcia umowy,
- zakończenie- 31.10.2014 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał, minimum 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na modernizacji oczyszczalni o wartości powyżej 800 000 zł brutto potwierdzona dokumentami, iż robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona - załącznik nr 9 Wykaz robót budowlanych.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

VIII. Informacja na temat wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych), Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego BS Głowaczów Oddział Grabów nad Pilicą 30 9125 1015 0007 6454 2000 0150 z dopiskiem „wadium w postępowaniu na Modernizacja oczyszczalni ścieków w Grabowie nad Pilicą polegająca na zmianie sposobu pracy oczyszczalni z cyklicznego na przepływowy (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy .
8. Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
10. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy
11. Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami również w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena ryczałtowa 100 %
X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2014-04-17 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
GMINA GRABÓW NAD PILICĄ
ul. Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
Pokój Nr 12- Sekretariat

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2014-04-17 o godz. 10.15
w siedzibie zamawiającego
GMINA GRABÓW NAD PILICĄ
ul. Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
Pokój Nr 10- Sala konferencyjna


XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej
Nie dotyczy


XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr

ogłoszenia Nr 111374-2014 Data zamieszczenia dnia 02.04.2014 roku

 

 


____________________________________
Kierownik Zamawiającego

 

SIWZ

Formularz ofertowy

Oświadczenie o spełnieniu warunków

Oświadczenie o grupie kapitałowej

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Wykaz osób do kontaktu

Wzór umowy

Załącznik do umowy

Formularz cenowy

Wykaz robót

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Projekt

Projekt

Projekt

Projekt

Projekt

Projekt

Projekt

Projekt

Projekt

Projekt

Modyfikacja SIWZ

Modyfikacja 2

Rysunki

Rysunki

Rysunki

Rysunki

Strona z projektu

Wyjasnienia treści SIWZ Nr 2

Modyfikacja SIWZ

Przedmiar robót

ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Zawiadomienie o wyborze oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 

Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2014-04-02 12:30:10 | Data modyfikacji: 2014-04-02 12:32:17.
Data wprowadzenia: 2014-04-02 12:30:10
Data modyfikacji: 2014-04-02 12:32:17
Opublikowane przez: Krystyna Puk
« powrót