Preview

Modernizacja stacji wodociągowej w Łękawicy

RO.271.1.2016 Grabów nad Pilicą, 2016-04-15

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RO.271.1.2016. Nazwa zadania: Modernizacja stacji wodociągowej w Łękawicy.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późniejszymi zmianami ) Gmina Grabów nad Pilicą zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego GMINA GRABÓW NAD PILICĄ
Adres zamawiającego ul. Kazimierza Pułaskiego 51
Kod Miejscowość 26-902 Grabów nad Pilicą
Telefon: 0-48-662-70-14
Faks: Faks
adres strony internetowej bip.grabow.pl
adres poczty elektronicznej grabow@grabow.pl 
Godziny urzędowania: 7,00 - 15,00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
bip.grabow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Gmina Grabów nad Pilicą ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą pokój nr 4) . Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Modernizacja stacji wodociągowej w Łękawicy.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
-wymiana urządzeń technologicznych wraz z instalacją elektryczną. Zakres rzeczowy zadania określają przedmiary robót załączone do SIWZ – załącznik nr 7
Efektem rzeczowym przedmiotowego zadania jest uzyskanie wody uzdatnionej o parametrach odpowiadających warunkom stawianym wodzie do picia i na potrzeby gospodarcze określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 kwietnia 2015 r.
Proces technologiczny uzdatniania wody obejmuje:

1. pompowanie wody z istniejących studni głębinowych;
2. napowietrzanie wody;
3. mieszanie wody z powietrzem w mieszaczu wodno - powietrznym;
4. filtrację ciśnieniową, pośpieszną – odżelazianie;
5. okresową dezynfekcję wody za pomocą NaClO;
6. magazynowanie wody w zbiornikach retencyjnych, bezciśnieniowych;
7. tłoczenie wody do sieci wodociągowej.

Woda surowa dostarczana będzie z istniejącej studni. Pierwszym etapem uzdatniania będzie jej napowietrzanie w celu utlenienia związków żelaza dwuwartościowego do postaci wytrącalnej (Fe3+). Napowietrzanie wody odbywać się będzie w górnej strefie zbiornika filtracyjnego-odżelaziacza. Następnym procesem będzie filtracja ciśnieniowa, pospieszna na złożu kwarcowym. Pozbawiona związków żelaza woda poddana będzie procesowi wtórnego napowietrzania dla nasycenia tlenem do aktywacji złoża katalitycznego (przy redukcji związków manganu). Napowietrzanie wody odbywać się będzie w górnej strefie zbiornika filtracyjnego odmanganiacza. Woda sklarowana poddana zostanie procesowi dezynfekcji i skierowana do bezciśnieniowego zbiornika wody czystej. Ze zbiornika woda będzie podawana do sieci wodociągowej za pomocą zestawu pompowego. Wszystkie roboty winne być wykonane zgodnie z dokumentacją i przedmiarem robót. Na wszystkie użyte i zamontowane materiały i urządzenia wykonawca winien posiadać atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty , świadectwa zgodności. Wykonawca na własny koszt wykona inwentaryzację geodezyjna powykonawczą w 3 egz. i przekaże ją inwestorowi. Przed obiorem końcowych wykonawca dokona rozruchu technologicznego i potwierdzi to stosownym dokumentem

ORGANIZACJA TERENU BUDOWY
• Plac budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych do przebywania na terenie budowy,
• Plac budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych do przebywania na terenie budowy, teren budowy należy wydzielić trwałym ogrodzeniem oraz odpowiednio oznakować strefy szczególnego zagrożenia zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem wyjazdu na drogę publiczną, miejsca składowania materiałów budowlanych oraz prowadzenia robót na wysokości powyżej 5,0 m,
• W miejscu widocznym należy umieścić tablicę informacyjną budowy,
• Pomieszczenia magazynowe i składowiska, a także inne obiekty i urządzenia tymczasowe na placu budowy muszą być wyposażone w sprzęt ochrony przeciwpożarowej. Dla pomieszczeń zamkniętych są to gaśnice i koce z materiałów niepalnych, a dla terenu otwartego zbiorniki z piaskiem, wiadra, bosaki, oskardy i łopaty skupione w specjalnych stanowiskach ppoż.,
• W miejscu dostępnym należy umieścić apteczkę ze środkami pierwszej pomocy,
• Na placu budowy oraz w jego otoczeniu należy zapewnić bezpieczną i sprawną komunikację umożliwiającą szybką ewakuację na wypadek pożaru, awarii i innych zagrożeń.
• Zapewnić nadzór właścicieli uzbrojenia nad robotami budowlanymi prowadzonymi w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego,
• Wyposażyć pracowników w niezbędne środki ochrony indywidualnej,
• Stosować sprawdzone technologie wykonywania robót, w których pracownicy są przeszkoleni,
• W razie stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia dla życia lub zdrowia pracowników osoba kierująca pracownikami obowiązana jest do niezwłocznego wstrzymania prac i podjęcia działań w celu usunięcia tego zagrożenia.


Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane :

Roboty budowlane- 45.00.00.00-7,
Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej- 45.25.21.26-7,
Roboty remontowe i renowacyjne- 45.45.30.00-7.
Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne - 45330000-9
Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych- 45332400- 7

Zakres robót niezbędnych do wykonania został opisany w przedmiarze robót będący załącznikiem do SIWZ.

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszej umowy zgodnie z przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, zaleceniami Zamawiającego oraz do oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu, w uzgodnionym terminie.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:
- rozpoczęcie – od dnia zawarcia umowy,
- zakończenie- 31.08.2016 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał, minimum 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na modernizacji stacji wodociągowej o wartości powyżej 300000 zł brutto potwierdzona dokumentami, iż robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona - załącznik nr 6 Wykaz robót budowlanych.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
Nr 1- Formularz ofertowy
Nr 2- Oświadczenie o spełnianiu warunków
Nr 3- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Nr 4- Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Nr 5- Wykaz robót budowlanych
Nr 6- Kosztorys ofertowy
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
• Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 SIWZ
• Oświadczenie o przynależności lub nie Wykonawcy, do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej do oświadczenia należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. – załącznik nr 4 do SIWZ.

C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie załącznik nr 2 SIWZ.

D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie załącznik nr 2 SIWZ.

VIII. Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000.00 zł (słownie dziewięć tysięcy złotych), Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego BS Głowaczów Oddział Grabów nad Pilicą 30 9125 1015 0007 6454 2000 0150 z dopiskiem „wadium w postępowaniu na Modernizacja stacji uzdatniania wody w Łękawicy.”, (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy .
8. Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
10. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy
11. Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami również w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.


IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena ryczałtowa 95 %
2 Okres gwarancji ponad wymagane 2 lata 5%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2016-05-02 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
GMINA GRABÓW NAD PILICĄ
ul. Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
Pokój Nr 12- Sekretariat

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2016-05-02 o godz. 10.15
w siedzibie zamawiającego
GMINA GRABÓW NAD PILICĄ
ul. Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
Pokój Nr 10- Sala konferencyjna


XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej
Nie dotyczy


XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr

ogłoszenia Nr 90956-2016 Data zamieszczenia dnia 15.04.2015 roku

 

 


____________________________________
Kierownik Zamawiającego

 

SIWZ

Formularz ofertowy

Oświadczenie o spełnianiu warunków

Oświadczenie o braku podstaw

Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Wykaz robót budowlanych

Wzór umowy

Załacznik do umowy

Dokumentacja

Rys 1

Rys 2

Rys 3

Rys 4

Dokumentacja

Dokumentacja

Wyjaśnienia 1 do SIWZ

Wyjaśnienia Nr 2 do SIWZ

Badanie wody 1

Badanie wody 2

Badanie wody 3

Modyfikacja SIWZ

Projekt część elektryczna

Rys Nr 1

Rysunek 2

Rys 3

Rysunek 4

Rysunek 5

Rysunek 6

Informacja z sesji otwarcia ofert

zawiadomienie o wyborze oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 

Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2016-04-15 10:11:54 | Data modyfikacji: 2016-05-19 09:00:10.
Data wprowadzenia: 2016-04-15 10:11:54
Data modyfikacji: 2016-05-19 09:00:10
Opublikowane przez: Krystyna Puk
« powrót