Preview

Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu
ratowniczo- gaśniczego dla OSP Grabów nad
Pilicą

Grabów nad Pilicą: Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla OSP Grabów nad PilicąOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawyZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabów nad Pilicą, ul. Kazimierza Pułaskiego 51, 26-902 Grabów nad Pilicą, woj. mazowieckie, tel. 48 662 70 14, faks 48 662 60 52.· Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grabow.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla OSP Grabów nad Pilicą.II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla OSP Grabów nad Pilicą. Szczegółowe i minimalne warunki techniczne zamawianego pojazdu zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ lub załącznikach za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. W przypadku powoływania się na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne wymaganiom opisywanym w przywołanych normach, aprobatach, specyfikacjach technicznych i systemach odniesienia, w tym dokumenty równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Każdorazowo gdy w SIWZ lub załącznikach do SIWZ wskazane zostały konkretne dokumenty lub zaświadczenia, oznacza to, że Zamawiający określił przykładowy dokument, który może być zastąpiony innym równoważnym zaświadczeniem lub dokumentem na zasadach określonych w §6 ust. 3 i 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 r., poz. 231) W przypadku gdy w SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy takie zapisy rozumieć jako zobrazowanie przykładowych parametrów urządzeń, materiałów itd. oczekiwanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów lub urządzeń równoważnych..II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających· II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WADIUM· Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu· III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu· III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniuIII.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;· III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej· lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:· 1. Cena - 80· 2. 2 radiostacje nasobne motorola z ładowarkami montowanymi w kabinie - 4· 3. 2 latarki z gniazdami zamontowane w kabinie kierowcy - 4· 4. prądownica pionowa - 4· 5. drabina nasadkowa kpl 4 sztuki - 4· 6. oddymiacz - 4IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWYprzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmianZmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1.Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie oraz w wykazie na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 2.Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a)zmiany terminu dokonania odbioru przewidzianego w umowie, b)siły wyższej, 3.Na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy (pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego) Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci: a)konieczności realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacjach, dokumentacji technicznej, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, b)Zmian korzystnych dla Zamawiającego na wniosek Zamawiającego pod warunkiem pisemnej akceptacji Zamawiającego.IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.grabow.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Grabów nad Pilicą ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą.IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Gmina Grabów nad Pilicą ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą.IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

SIWZ

Formularz ofertowy

Oświadczenie o spełnieniu warunków

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Szczegółowe i minimalne warunki techniczne

Informacja dotycząca obowiązku podatkowego

Wzór umowy

Załącznik Nr 2 do umowy

Wyjaśnienia treści SIWZ Nr 1

Zawiadomienie o wyborze oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 

Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2015-08-26 10:12:22 | Data modyfikacji: 2015-08-26 10:13:42.
Data wprowadzenia: 2015-08-26 10:12:22
Data modyfikacji: 2015-08-26 10:13:42
Opublikowane przez: Krystyna Puk
« powrót