````Zakup``` |
ZSG.271.1.2011 Grabów nad Pilicą, 2011-08-05 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZSG.271.1.2011. Nazwa zadania: Zakup oleju napędowego dla Zespołu Szkół w Grabowie nad Pilicą Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Zespół Szkół w Grabowie nad Pilicą zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Adres zamawiającego: ul. Parkowa 4 Kod Miejscowość: 26-902 Grabów nad Pilicą Telefon 0-48-662-70-27 Fax 0-48-662-70-27 Adres strony internetowej: bip.grabow.pl Adres poczty elektronicznej: grabow@grabow. pl Godziny urzędowania: 7,00 - 15,00 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: bip.grabow.pl Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego w Zespole Szkół w Grabowie nad Pilicą ul. Parkowa 4 26-902 Grabów nad Pilicą. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie specyfikacji jest bezpłatne. IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Sukcesywny zakup oleju napędowego w ilości przewidywanej 18.000 litrów w okresie obowiązywania umowy do dwóch autokarów szkolnych służących do dowozu dzieci do Zespołu Szkół w Grabowie nad Pilicą na rok szkolny 2011/2012. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymienionej ilości zamówienia w zależności od potrzeb. Wydawanie oleju napędowego odbywać się będzie na stacji paliw zlokalizowanej zgodnie z ofertą. Olej napędowy wydawany będzie wyłącznie do zbiorników paliwowych autobusów szkolnych należących do Zamawiającego poprzez legalizowany przepływomierz. Wykonawca w miejscu sprzedaży prowadzić będzie na potrzeby Zamawiającego ewidencję zakupionych paliw na druku zwanym asygnatą, w której odnotowane zostaną: data wydania paliwa , nazwisko i imię osoby pobierającej olej napędowy, nr rejestracyjny pojazdu, ilość zatankowanych litrów. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oleju napędowego określoną w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221 poz. 1441 z późniejszymi zmianami oraz warunki techniczne Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Wykonawca określi nr telefonów i nr fax oraz inne dane niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Wspólny Słownik Zamówień: 09134100-8 olej napędowy Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) Główny przedmiot Dodatkowe przedmioty V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 31 sierpnia 2012 roku VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. VIII. Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Lp. Nazwa kryterium Waga 1 Cena 100 % X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2011-08-16 do godz. 10.00 w Urząd Gminy Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Pokój Nr 12- Sekretariat XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-08-16 o godz. 10.15 w Urząd Gminy Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Pokój Nr 10- Sala konferencyjna XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów Nie dotyczy XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej Nie dotyczy XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 05.08.2011 roku Nr 232504-2011 ____________________________________ Kierownik Zamawiającego Oświadczenie o spełnieniu warunków Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia |
Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2011-08-05 11:03:21 | Data modyfikacji: 2011-09-05 08:50:13.
Data wprowadzenia: 2011-08-05 11:03:21
Data modyfikacji: 2011-09-05 08:50:13
Opublikowane przez: Krystyna Puk
Data modyfikacji: 2011-09-05 08:50:13
Opublikowane przez: Krystyna Puk
« powrót |