Preview

``Zakup`
ZSG-341/2/2009 Grabów nad Pilicą, 2008-09-17


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZSG-341/2/2009. Nazwa zadania: Zakup oleju opałowego do Zespołu Szkół w Grabowie nad Pilicą

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Zespół Szkół w Grabowie nad Pilicą zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Zespół Szkół
ul. Parkowa 4
26-902 Grabów nad Pilicą
bip.grabow.pl
gimngrab@poczta.onet.pl
7,00 - 15,00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
bip.grabow.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: Zespół Szkół w Grabowie nad Pilicą - sekretariat- bezpłatnie.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości ok. 50000 litrów rzeczywistych do kotłowni w budynku szkolnym i mieszkalnym przy Zespole Szkół w Grabowie nad Pilicą na sezon grzewczy 2009/2010.
Dostarczony olej opałowy powinien posiadać następujące parametry jakościowe:

1. Wartość opałowa- nie mniej niż 42,6 MJ/kg ;
2. Gęstość w temp. 20oC- nie więcej niż 0,835 g/ml ;
3. Temperatura zapłonu- nie mniejsza niż 56o C ;
4. Pozostałość po spopieleniu- nie większa niż 0,01% (m/m) ;
5. Zawartość siarki do 0,2 % ;
6.Temperatura płynięcia- nie większa niż 20 oC ;
7. Pozostałość po koksowaniu w 10 % ;
8. Pozostałości destylacyjne – 0,3 % (m/m) ;
9. Lepkość kinematyczna w 20o C- nie większa niż 6,00 mm2/s ;
10. Zawartość wody nie więcej niż 200 mg/kg .

Skład frakcyjny dostarczonego oleju opałowego winien być następujący:
1. Do temperatury 2500 C destyluje – nie więcej niż –65 %(V/V);
2. Do temperatury 3500 C destyluje - nie więcej niż – 85% (V/V);
3. Barwa wzrokowo czerwona;
4. Zawartość ciał obcych – nie więcej niż 24 mg/kg.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymienionej ilości zamówienia w zależności od potrzeb.
Wykonawca udziela gwarancji jakości producenta na sprzedawany olej opałowy. Wykonawca zapewnia, że sprzedawany olej opałowy spełnia określone wymagania.
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
Dostawy wykonywane będą sukcesywnie wg zgłoszonego zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamówioną partię oleju opałowego Wykonawca winien dostarczyć w ciągu 2 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia telefonicznego lub faxem przez upoważnionego pracownika szkoły. Dostawy winny się odbywać w terminie uzgodnionym przez strony w godzinach od 800 – 1400. Dostawy mierzone będą w litrach rzeczywistych na podstawie miernika cysterny. Wykonawca przy każdej dostawie winien okazać legalizację licznika cysterny. Odbiór dostarczonej partii oleju opałowego dokonywany będzie na podstawie wystawionego przez Wykonawcę dokumentu – W-Z. Pokwitowanie odbioru dokument W-Z, należy wystawić oddzielnie dla każdej zatankowanej kotłowni. Do każdej dostawy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć certyfikat- świadectwo jakości dostarczonego oleju opałowego. W razie stwierdzenia wad jakościowych zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamacje do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w dniu jej zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
Wykonawca określi nr telefonów i nr fax oraz inne dane niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

Wspólny Słownik Zamówień: 09135100-5-olej opałowy


Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)
Główny przedmiot
Dodatkowe przedmioty


V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
.
VI. Termin wykonania zamówienia:
30.04.2010

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonał w ciągu 3 ostatnich lat co najmniej 2 tego typu zamówienia o charakterze porównywalnym z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia) oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach)
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1)Formularz ofertowy
2)Formularz cenowy
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
7) Wykaz dwóch wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie.
8)Świadectwo jakości oferowanego paliwa.
9)Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Regulacji Energetyki
10)Wzór umowy.





VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga
Cena brutto za 1 litr 100



X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009-09-25 do godz. 10.00
w Urzędzie Gminy
ul. Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
sekretariat

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-09-25 o godz. 10.15
w Urzędzie Gminy
ul. Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
sala konferencyjna

XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-10-25

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów


XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 322028 data ogłoszenia w BZP dnia 17-09-2009


____________________________________
Kierownik Zamawiającego


SIWZ

Formularz ofertowy

Formularz cenowy

Wzór umowy

Oświadczenie oferenta

Wykaz dostaw

zawiadomienie o wyborze oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 

Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2009-09-17 13:25:56 | Data modyfikacji: 2009-10-20 14:27:19.
Data wprowadzenia: 2009-09-17 13:25:56
Data modyfikacji: 2009-10-20 14:27:19
Opublikowane przez: Krystyna Puk
« powrót