``Zakup` |
TW-341/10/2009 Grabów nad Pilicą, 2009-08-21 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:TW-341/10/2009 Nazwa zadania: Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grabowie nad Pilicą. Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Urząd Gminy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Urząd Gminy Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą bip.grabow.pl grabow@grabow.pl 7,00 - 15,00 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: bip.grabow.pl Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej lub bezpłatnie osobiście w tutejszym urzędzie w pokoju nr 8. IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grabowie nad Pilicą. Samochód będący przedmiotem zamówienia musi spełniać poniższe: wymagania techniczne: - napęd 4x4 - silnik wysokoprężny spełniający normy spalin EURO-4 - moc od 80 do 120 KM - pojemność od 2000 do 3000 cm 3 - ilość miejsc 5 - przestrzeń ładunkowa od 4-6 m 3 - kolor czerwony wyposażenie - sygnały świetlne i dźwiękowe - lampy pulsacyjne z przodu - oświetlenie wewnętrzne - wyłożenie ścian bocznych i podłogi przedziału ładunkowego blachą aluminiową ryflowaną - pólka i podest wysuwany wykonany z profili stalowych pokrytych blachą aluminiową - uchwyty do mocowania wyposażenia zgodnie z wymaganiami określonymi przez CNB OP w Józefowie dla pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t pozostałe - samochód musi posiadać pozytywną opinię wydaną przez Centrum Naukowo- Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie - samochód nie może być używany - musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące przy rejestracji pojazdu na terenie kraju - musi być garażowany na terenie Polski od dnia złożenia oferty do momentu rozstrzygnięcia w celu obejrzenia oferowanego pojazdu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Wspólny Słownik Zamówień: 34144210 –3 wozy strażackie Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) Główny przedmiot Dodatkowe przedmioty V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 30 września 2009 roku VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, które stanowi załącznik nr 3 do oferty oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu muszą dostarczyć następujące dokumenty 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia: - warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców; - dokument i oświadczenie o którym mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców;. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium Waga Cena 100 % X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2009-09-02 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Sekretariat XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-09-02, o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Sala konferencyjna XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-10-03 XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów nie dotyczy XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej nie dotyczy XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 288294 -2009 dnia 2009-08-21 ____________________________________ Kierownik Zamawiającego |
Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2009-08-21 11:22:58 | Data modyfikacji: 2009-09-14 07:53:21.
Data wprowadzenia: 2009-08-21 11:22:58
Data modyfikacji: 2009-09-14 07:53:21
Opublikowane przez: Krystyna Puk
Data modyfikacji: 2009-09-14 07:53:21
Opublikowane przez: Krystyna Puk
« powrót |