Preview

`Wyłapywanie

ZP-341/13/2009 Grabów nad Pilicą, 2009-11-27


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP-341/13/2009 Nazwa zadania: Wyłapywanie i odbiór bezdomnych psów z terenu Gminy Grabów nad Pilicą
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Urząd Gminy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Urząd Gminy
Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
bip.grabow.pl
grabow@grabow.pl
7,00 - 15,00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
bip.grabow.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej lub bezpłatnie osobiście w tutejszym urzędzie w pokoju nr 8.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest usługa wyłapywania i odbioru bezdomnych psów z terenu gminy Grabów n/Pilicą, przewiezienie i umieszczenie ich w schronisku oraz zapewnienie im właściwych warunków bytowych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, a w szczególności ustawy o ochronie zwierząt.


Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

Wspólny Słownik Zamówień: 98380000–0 – usługi psiarni

Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)
Główny przedmiot
Dodatkowe przedmioty


V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2010 roku

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
-prowadzą zarejestrowana działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym;
-posiadają niezbędne urządzenia i środki do wykonania usługi, a w szczególności: chwytaki, obroże, klatki samołapki, smycze;
-posiadają samochód przystosowany do przewozu zwierząt;
-posiadają pozytywną opinię powiatowego lekarza weterynarii właściwego terytorialnie dla Wykonawcy;
-posiadają zawartą umowę z lekarzem weterynarii o zapewnieniu pomocy weterynaryjnej;
-posiadają zgodę na prowadzenie schronisk właściwego Wójta, Burmistrza lub Prezydenta;
-posiadają dokument o legalizacji schroniska dla zwierząt, do którego będą dostarczane wyłapane psy;
zobowiązanie (oświadczenie) właściciela schroniska o gotowości przyjmowania wyłapanych przez Oferenta bezdomnych psów

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Wraz z ofertą wypełnioną na załączonym do SIWZ formularzu należy załączyć:
- oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1ustawy Prawo
zamówień publicznych,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert;
- informacja o potencjale technicznym wykonawcy – wykaz sprzętu,
- zezwolenie właściwego Wójta, Burmistrza lub Prezydenta na prowadzenie schronisk dla
bezdomnych zwierząt, zgodnie z art. 7 ust.1 pkt.4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w
gminach z 13 września 1996r.
- oświadczenie właściciela schroniska o gotowości przyjmowania wyłapanych przez Oferenta bezdomnych psów z terenu gminy Grabów n/Pilicą,
- umowa z lekarzem weterynarii o zapewnieniu ewentualnej pomocy weterynaryjnej wyłapywanym psom z terenu gminy Grabów n/Pilicą.



VIII. Informacja na temat wadium:


Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga
Cena 100 %



X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009-12-09 do godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy
Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
Sekretariat


XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-12-09, o godz. 10:15
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy
Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
Sala konferencyjna


XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej
nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 409876 -2009 dnia 2009-11-27



____________________________________
Kierownik Zamawiającego



Formularz ofertowy

Formularz cenowy

Oświadczenie oferenta

Wzór umowy

SIWZ

unieważnienie

 

Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2009-11-27 12:50:14 | Data modyfikacji: 2009-11-27 12:52:08.
Data wprowadzenia: 2009-11-27 12:50:14
Data modyfikacji: 2009-11-27 12:52:08
Opublikowane przez: Krystyna Puk
« powrót