Preview

Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów
komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z
terenu Gminy Grabów nad Pilicą
RO.271.2.2013
Grabów nad Pilicą, 2013-04-11

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RO.271.2.2013 . Nazwa zadania: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Grabów nad Pilicą

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Gmina Grabów nad Pilicą zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego Gmina Grabów nad Pilicą
Adres zamawiającego Kazimierza Pułaskiego 51
Kod Miejscowość 26-902 Grabów nad Pilicą
Telefon: 48 662-70-14
Faks: 48-662-70-52
adres strony internetowej bip.grabow.pl

adres poczty elektronicznej grabow@grabow.pl

Godziny urzędowania: 7,00 - 15,00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
bip.grabow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy w Grabowie nad Pilicą ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą pokój nr 4 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Grabów nad Pilicą, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz. 391), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012r. w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami oraz postanowieniami Uchwała nr 19.141.2012 Rady Gminy Grabów nad Pilicą z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Grabów nad Pilicą.

Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru odpadów ze: szkół, bibliotek i przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą na terenie gminy Grabów nad Pilicą, a także nieruchomości niezamieszkałych (mają obowiązek zawrzeć umowy indywidualne na odbiór odpadów).

I. Dane dotyczące Gminy Grabów nad Pilicą, istotne z punktu widzenia zamówienia:
Obszar Gminy Grabów nad Pilicą wynosi 125 km², w skład Gminy Grabów nad Pilicą wchodzi 27 miejscowości.
Nazwa miejscowości: 1) Augustów, 2) Broncin, 3) Brzozówka, 4) Budy Augustowskie, 5) Celinów, 6) Cychrowska Wola, 7) Czerwonka, 8) Dąbrówki, 9) Dziecinów, 10) Edwardów, 11) Grabina, 12) Grabowska Wola, 13) Grabów nad Pilicą, 14) Grabów Nowy, 15) Grabow Zaleśny, 16) Kępa Niemojewska, 17) Koziołek, 18) Lipinki, 19) Łękawica, 20) Nowa Wola, 21) Paprotnia, 22) Strzyżyna, 23) Tomczyn, 24) Utniki, 25) Wyborów, 26) Zakrzew, 27) Zwierzyniec.

Według danych z Ewidencji Ludności na dzień 15.03.2013r. liczba osób zameldowanych na stałe na terenie gminy Grabów nad Pilicą wynosiła 3 920, zaś osób zameldowanych na pobyt czasowy 72. Natomiast po przeanalizowaniu każdej nieruchomości gminy Grabów nad Pilicą szacunkowa liczba osób zamieszkujących wyniosła ok. 4 290, z tego wszyscy zamieszkują w zabudowie jednorodzinnej.
Ilość nieruchomości:
1) szacunkowa liczba nieruchomości jednorodzinnych zamieszkałych (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale) ok. 1 130;
Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia.

Uwaga:
Do 1 czerwca 2013 roku Zamawiający dostarczy Wykonawcy dokładny wykaz gospodarstw domowych oraz informację czy dane gospodarstwo domowe zadeklarowało segregowanie odpadów komunalnych. Otrzymane dane posłużą Wykonawcy do ustalenia zapotrzebowania na worki do gromadzenia odpadów komunalnych oraz opracowania harmonogramu odbioru odpadów.

II . Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale) na terenie gminy Grabów nad Pilicą. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i zagospodarowania każdej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych.
1. Zakres prac obejmuje odbiór i zagospodarowanie następujących odpadów z nieruchomości zamieszkałych
a) zmieszane odpady komunalne i pozostałości z segregacji odpadów
b) papier i tektura,
c) szkło,
d) tworzywa sztuczne, metale, odpady wielomateriałowe,
e) odpady ulegające biodegradacji,
f) odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz chemikalia.
2. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów z gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, pochodzących z gospodarstw domowych
a) odpady komunalne ulegające biodegradacji
b) odpady segregowane,
c) meble i odpady wielkogabarytowe
d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
e) odpady remontowe i rozbiórkowe, które powstają w wyniku prowadzenia drobnych robót nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do starosty
f) zużyte opony;
g) chemikalia
h) tekstylia i odzież
i) przeterminowane leki
j) odpady niebezpieczne (świetlówki, akumulatory, baterie itp.)
k) popiół
3. Odbieranie odpadów z nieruchomości zamieszkałych:
Na terenie zabudowy jednorodzinnej (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale) obowiązywać będzie system workowy zbiórki odpadów komunalnych:
1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą w czarnych workach od właścicieli nieruchomości.
2) Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane), w tym odpady opakowaniowe - wprowadza się dwa rodzaje worków:
a) żółty - na odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowaniowych odpadów wielomateriałowych oraz z papieru i tektury,
b) zielony - na odpady ze szkła białego i kolorowego.
3) Odpady komunalne ulegające biodegradacji odbierane będą w brązowych workach od właścicieli nieruchomości

Odbiór odpadów wielkogabarytowych i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon oraz chemika-li będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą jeden raz na pół roku w szczegółowo uzgodnionym terminie.
W okresie między wystawkami mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć odpady do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Grabowie nad Pilicą, ul. Przemysłowa 8A.
4. Wykonawca zobowiązany będzie wyposażyć punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w pojemniki (kontenery) na poszczególne frakcje odpadów wymienione w pkt. 2. Odbiór odpadów z PSZOK polegać będzie na wywozie i opróżnieniu ww. pojemników na bieżąco w zależności od zapotrzebowania (zapełnienia pojemnika) na zgłoszenie pisemne, telefoniczne, faksowe lub e-mailowe.
5. Wykonawca, w ramach zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu worków o pojemności 120 litrów z foli LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (tj. co najmniej 60 mikronów) przeznaczonych na gromadzenie odpadów niesegregowanych i segregowanych. Wyjątkiem są worki do odbioru odpadów ulegających biodegradacji, które zapewniają na własny koszt właściciele nieruchomości. Przewidywana ilość worków potrzebnych do realizacji zamówienia na okres 6 miesięcy:
- do odpadów zmieszanych – czarne – 15 000 szt.
- do selektywnej zbiórki odpadów – żółty – 8 000 szt i zielony – 7 000 szt.
Ponadto, Zamawiający wymaga zabezpieczenia worków w poszczególnych kolorach w ilości 5 % podstawowego zamówienia, które zostaną zdeponowane w siedzibie Zamawiającego. Ilość wytworzonych odpadów na terenie gminy Grabów nad Pilica nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez gospodarstwa domowe. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 250 Mg/6 miesięcy.
Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości.
Pierwszą partię worków w ilości ok. 6 000 szt. (3 000 szt czarnych, 1 500 szt. żółtych i 1 500 szt. zielonych) należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 31 maja 2013 r. w celu rozdania gospodarstwom domowym. Pozostałą ilość worków należy pozostawić w gospodarstwach domowych po każdorazowym odbiorze odpadów w ilości odpowiadającej odebranym workom. Na workach znajdować się będzie nadruk o treści uzgodnionej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym na 30 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych następujących frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością:
a) odpady zmieszane - co dwa tygodnie,
b) zbierane selektywnie papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne - raz na cztery tygodnie,
c) odpady ulegające biodegradacji - 1 raz na miesiąc w okresie od lipca do listopada.
7. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu. Wykonawca jest obowiązany do przedstawienia harmonogramu wywozu odpadów do 15 czerwca 2013 roku. Wydrukowane kalendarze z harmonogramami zbiórki odpadów komunalnych w ilości co najmniej 1500 szt należy dostarczyć Zamawiającemu. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały pisemnej zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów w ciągu 14 dni od zaakceptowania zmiany do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych.
8. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7.00-17.00.
9. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu.
10. Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem na adres Zamawiającego.
11. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej.
12.Wykonawca zobowiązany jest do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazania dokumentacji z pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia odpadów u Wykonawcy lub w innym punkcie wskazanym przez Zamawiającego w obecności jego przedstawiciela.
13. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.
14. Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Grabów nad Pilicą.
15. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Grabów nad Pilicą Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów.
16. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2012r., poz. 391), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676).
17. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni. Wykonawca sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Wykaz prowadzących selektywne zbieranie odpadów komunalnych Zamawiający przekaże Wykonawcy do 10 czerwca 2013 roku.
18. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Grabów nad Pilicą. Odbiorowi podlegają odpady komunalne, które zostały wystawione przed posesję „do krawężnika”. W przypadku, gdy nie jest możliwy dojazd do posesji samochodu Wykonawcy odpady komunalne będą wystawione przez właścicieli nieruchomości do najbliższego ustalonego miejsca odbioru odpadów komunalnych. Miejsca wystawienia odpadów o których mowa wyżej, a także trasę odbioru odpadów komunalnych należy uzgodnić z pracownikiem gminy Grabów nad Pilicą odpowiedzialnym za wykonanie zadania. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do nieruchomości poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych także zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu.
19. Wykonawca, zgodnie z art. 9 lit. n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), zobowiązany jest do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Grabów nad Pilicą w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy wraz z dokumentami sporządzanymi na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania,
19. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności:
a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21)
b) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.)
c) uchwały Nr 19.141.2012 z dnia 28.12.2012r. Rady Gminy Grabów nad Pilicą w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Grabów nad Pilicą, (Dz. Urz.Woj. Mazowieckiego poz. 1998 z dnia 18.02.2013r.)
d) uchwały Nr 19.140.2012 z dnia 28.12.2012r. Rady Gminy Grabów nad Pilicą w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Grabów nad Pilicą i zagospodarowania tych odpadów. (Dz. Urz.Woj. Mazowieckiego poz. 1997 z dnia 18.02.2013r.)
e) Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012- 2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
90500000-2 - usługi związane z odpadami,
90512000-9 - usługi transportu odpadów,
90513100-7 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych,
90533000-2 - usługi gospodarki odpadami

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych


V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:
2013-12-31

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Wykonawca:
a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej Gminy Grabów nad Pilicą
b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach
c) posiada wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym
d) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o których mowa wyżej powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. O odpadach i ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia – nie spełnia.

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. (Dz. U. 2013, poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w tym minimalne wymagania:
1) W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne powinny znajdować się, co
najmniej:
- dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych
(śmieciarki),
- dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.

Wykonawca musi zapewnić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku (Dz. U. 2013, poz.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo- transportowej.


4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.


2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.



VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena ryczałtowa 100 %


X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2013-04-19 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy
Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
Pokój nr 12- sekretariat


XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-04-19, o godz. 10.15
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy
Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
Pokój nr 10 sala konferencyjna


XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej


XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej
Nie dotyczy


XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 143176-2013 Data zamieszczenia 2013-04-11






____________________________________
Kierownik zamawiającego


SIWZ

Formularz ofertowy

Formularz cenowy

Oświadczenie o spełnieniu warunków

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Wykaz narzędzi

Wzór umowy

Zawiadomienie o wyborze oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 

Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2013-04-11 14:12:02.
Data wprowadzenia: 2013-04-11 14:12:02
Opublikowane przez: Krystyna Puk
« powrót