Preview

Stacja uzdatniania wody z hydrofornią we wsi
Kępa Niemojewska
RO.271.4.2013 Grabów nad Pilicą, 2013-08-09

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RO.271.4.2013. Nazwa zadania: Stacja uzdatniania wody z hydrofornią we wsi Kępa Niemojewska.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Urząd Gminy w Grabowie nad Pilicą zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego GMINA GRABÓW NAD PILICĄ
Adres zamawiającego ul. Kazimierza Pułaskiego 51
Kod Miejscowość 26-902 Grabów nad Pilicą
Telefon: 0-48-662-70-14
Faks: Faks
adres strony internetowej bip.grabow.pl
adres poczty elektronicznej grabow@grabow.pl

Godziny urzędowania: 7,00 - 15,00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
bip.grabow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy w Grabowie nad Pilicą ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą pokój nr 4) . Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Stacja uzdatniania wody z hydrofornią we wsi Kępa Niemojewska

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części technologicznej stacji uzdatniania wody wraz z zakupem dostawą i montażem zbiornika retencyjnego o pojemności V=100m3
Efektem rzeczowym przedmiotowego zadania uzyskanie wody uzdatnionej o parametrach odpowiadających warunkom stawianym wodzie do picia i na potrzeby gospodarcze określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 kwietnia 2010 r.
Proces technologiczny uzdatniania wody obejmuje
-pompowanie wody z istniejącej studni głębinowej
-napowietrzanie wody
-filtrację ciśnieniową , pośpieszna – odżelazianie
-wtórne napowietrzanie wody
-filtracja ciśnieniową pośpieszna – odmanganianie
-okresowa dezynfekcja wody za pomocą NaCIO
-magazynowanie wody w zbiorniku retencyjnym bezciśnieniowym
-tłoczenie wody do sieci wodociągowej

Woda surowa dostarczana będzie z istniejącej studni. Pierwszym etapem uzdatniania będzie jej napowietrzanie w celu utlenienia związków żelaza dwuwartościowego do postaci wytrącalnej (Fe3+) . Napowietrzanie wody odbywać się będzie w górnej strefie zbiornika filtracyjnego-odżelaziacza. Następnym procesem będzie filtracja ciśnieniowa, pospieszna na złożu kwarcowym. Pozbawiona związków żelaza woda poddana będzie procesowi wtórnego napowietrzania dla nasycenia tlenem do aktywacji złoża katalitycznego (przy redukcji związków manganu).Napowietrzanie wody odbywać się będzie w górnej strefie zbiornika filtracyjnego odmanganiacza. Woda sklarowana poddana zostanie procesowi dezynfekcji i skierowana do bezciśnieniowego zbiornika wody czystej. Ze zbiornika woda będzie podawana do sieci wodociągowej za pomocą zestawu pompowego. Wszystkie roboty winne być wykonane zgodnie z dokumentacją i przedmiarem robót. Na wszystkie użyte i zamontowane materiały i urządzenia wykonawca winien posiadać atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty , świadectwa zgodności. Wykonawca na własny koszt wykona inwentaryzację geodezyjna powykonawczą w 3 egz. i przekaże ją inwestorowi. Przed obiorem końcowych wykonawca dokona rozruchu technologicznego i potwierdzi to stosownym dokumentem

ZBIORNIK RETENCYJNY

Zbiornik objętość V=100m3 wykonany z elementów stalowych (stal nierdzewna), atestowanych w kształcie pionowego walca zamkniętego od dołu z płaskim dnem, od góry stożkiem dachowym. Zbiornik winien posiadać dwa włazy wejściowe w dachu i w dolnej części ściany bocznej. Oba włazy winny być w rozmiarach umożliwiających wejście do środka. W dachu zbiornika winien być zamontowany komin wentylacyjny i kruciec umożliwiający montaż sondy do pomiaru poziomu wody. Zbiornik winien być ocieplony tak aby mógł pracować w okresie zimowym. Zbiornik winien posiadać dwie drabiny zewnętrzną i wewnętrzną umożliwiające sprawną komunikacje
Zbiornik należy posadowić na istniejącym fundamencie uprzednio zabezpieczonym przeciwwilgociowo i połączyć instalacja z częścią technologiczna stacji
Zbiornik winien posiadać pozytywną ocenę(atest) PZH


Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane :

Roboty budowlane- 45.00.00.00-7,
Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej- 45.25.21.26-7,
Roboty remontowe i renowacyjne- 45.45.30.00-7.

Zakres robót niezbędnych do wykonania został opisany w przedmiarze robót na podstawie którego opracowano kosztorys ofertowy, będącym załącznikiem do SIWZ.

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszej umowy zgodnie z przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, zaleceniami Zamawiającego oraz do oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu, w uzgodnionym terminie.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:
- rozpoczęcie – od dnia zawarcia umowy,
- zakończenie- 15.11.2013 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał, minimum 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na budowie stacji uzdatniania wody o wartości powyżej 800000 zł brutto potwierdzona dokumentami, iż robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona - załącznik nr 7 Wykaz robót budowlanych
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
A.4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
A.5) Wykaz robót budowlanych- wypełniony i podpisany przez wykonawcę
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
· Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 SIWZ
· Oświadczenie o przynależności lub nie Wykonawcy, do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej do oświadczenia należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. – załącznik nr 5 do SIWZ.

C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie załącznik nr 3 SIWZ.

D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie załącznik nr 3 SIWZ.



VIII. Informacja na temat wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000.00 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych), Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego BS Głowaczów Oddział Grabów nad Pilicą 30 9125 1015 0007 6454 2000 0150 z dopiskiem „wadium w postępowaniu na „Stacja uzdatniania wody z hydrofornią we wsi Kępa Niemojewska.”, (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy .
8. Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
10. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy
11. Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami również w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.



IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena ryczałtowa 100 %


X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2013-08-26 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
GMINA GRABÓW NAD PILICĄ
ul. Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
Pokój Nr 12- Sekretariat

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-08-26 o godz. 10.15
w siedzibie zamawiającego
GMINA GRABÓW NAD PILICĄ
ul. Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
Pokój Nr 10- Sala konferencyjna


XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej
Nie dotyczy


XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr

ogłoszenia Nr 322212-2013 Data zamieszczenia dnia 09.08.2013 roku






____________________________________
Kierownik Zamawiającego


SIWZ

Formularz ofertowy

Formularz cenowy

Oświadczenie o spełnieniu warunków

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Wzór umowy

Wykaz robót budowlanych

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Przedmiar robót

Kosztorys ofertowy

Informacja dla Wykonawców

Projekt

Rysunek 1

Rysunek 2

Rysunek 4

Rysunek 5

Rysunek 6

Projekt 2

Wyjaśnienia treści SIWZ Nr 1

Wyjasnienia treści SIWZ Nr 2

Zawiadomienie o wyborze oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 

Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2013-08-09 10:37:45 | Data modyfikacji: 2013-08-09 11:00:44.
Data wprowadzenia: 2013-08-09 10:37:45
Data modyfikacji: 2013-08-09 11:00:44
Opublikowane przez: Krystyna Puk
« powrót