Preview

``Zakup`
TW-341/11/2009 Grabów nad Pilicą, 2009-10-13


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:TW-341/11/2009 Nazwa zadania: Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grabowie nad Pilicą.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Urząd Gminy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Urząd Gminy
Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
bip.grabow.pl
grabow@grabow.pl
7,00 - 15,00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
bip.grabow.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej lub bezpłatnie osobiście w tutejszym urzędzie w pokoju nr 8.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:


Lekki samochód ratowniczo- gaśniczy

Rok produkcji: 2009 (fabrycznie nowy)

Silnik:
· z zapłonem samoczynnym
· Pojemność skokowa silnika min : 2000 cm 3
· Moc: nie mniejsza niż 115 KM
· Max. moment obrotowy nie mniej niż 290 Nm
· Norma emisji spalin: Euro 4

Skrzynia biegów:
· manualna 5 cio lub 6-cio biegowa
· ukł. przeniesienia napędu - na przednią oś

Hamulce:
· ABS
· hamulce tarczowe

Układ kierowniczy:
· ze wspomaganiem

Nadwozie:
· zabezpieczenie antykorozyjne
· nadwozie w kolorze czerwonym
· zgodnie z normą
· oddzielenie przedziału pasażerskiego od przedziału sprzętowego

Podłoga:
· antypoślizgowa


Wyposażenie:
· trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica
· Belka świetlna z napisem „Straż”
· Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych( z możliwością podawania komunikatów
· Oświetlenie przedziału pasażerskiego włącznie z kabiną kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego.
· Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane automatycznie po otwarciu tylnych drzwi,
· Gniazdo zapalniczki w kabinie
· .Aktualna , pozytywna opinia CNBOP.


Wymiary:
· Liczba miejsc nie mniejsza niż 5
· Dopuszczalna masa całkowita – do 3500 kg.

Warunki i okres gwarancji:
· 24 miesiące
· gwarancja na perforację blach 12 lat
· gwarancja na lakier 36 miesiące

Samochód musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące przy rejestracji pojazdu na terenie kraju.

Parametry nie określone w powyższym opisie powinny być zgodne z:
- „Wymogi dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla OSP” – edycja druga -marzec 2006.
- Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów ruchu drogowego z uwzględnieniem wymagań dla pojazdów uprzywilejowanych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

Wspólny Słownik Zamówień: 34144210 –3 wozy strażackie

Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)
Główny przedmiot
Dodatkowe przedmioty


V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:
31 października 2009 roku

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, które stanowi załącznik nr 3 do oferty
oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu muszą dostarczyć następujące dokumenty
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia:
- warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców;
- dokument i oświadczenie o którym mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców;.



VIII. Informacja na temat wadium:


Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga
Cena 100 %



X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009-10-21 do godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy
Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
Sekretariat


XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-10-21, o godz. 10:15
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy
Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
Sala konferencyjna


XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-11-20

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej
nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 357032 -2009 dnia 2009-10-13



____________________________________
Kierownik Zamawiającego



SIWZ

Formularz ofertowy

oświadczenie oferenta

Formularz cenowy

Wzór umowy

zawiadomienie o wyborze oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 

Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2009-10-13 12:38:35 | Data modyfikacji: 2009-10-29 14:13:41.
Data wprowadzenia: 2009-10-13 12:38:35
Data modyfikacji: 2009-10-29 14:13:41
Opublikowane przez: Krystyna Puk
« powrót