Preview

Budowa sieci wodociągowej we wsi Kępa
Niemojewska- I etap

RO.271.1.2014 Grabów nad Pilicą, 2014-01-31

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RO.271.1.2014. Nazwa zadania: Budowa sieci wodociągowej we wsi Kępa Niemojewska- I etap.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z późniejszymi zmianami ) Gmina Grabów nad Pilicą zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego GMINA GRABÓW NAD PILICĄ
Adres zamawiającego ul. Kazimierza Pułaskiego 51
Kod Miejscowość 26-902 Grabów nad Pilicą
Telefon: 0-48-662-70-14
Faks: Faks
adres strony internetowej bip.grabow.pl
adres poczty elektronicznej grabow@grabow.pl


Godziny urzędowania: 7,00 - 15,00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
bip.grabow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy w Grabowie nad Pilicą ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą pokój nr 4) . Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

„Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kępa Niemojewska etap I”

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w wsi Kępa Niemojewska
Całkowita długość sieci wodociągowej wynosi:
:
1.Sieć wodociągowa - rurociągi ciśnieniowe z rur PVC łączone na wcisk o średnicy zewnętrznej 110mm długość L=1197,50m
2.Sieć wodociągowa – rurociągi ciśnieniowe z rur PVC łączone na wcisk o średnicy zewnętrznej 160mm, rury polietylenowe ciśnieniowe PE, PEHD połączone metodą zgrzewania czołowego o średnicy zewnętrznej 160mm o długości 2744,50 m

Sieć zaprojektowana jest z rur PVC, PN10 DN110-160mm łączonych na kielichy z uszczelkami gumowymi.
Przewody wodociągowe usytuowane w pasie drogi powiatowej należy wykonać metodą bez wykopową, zastosowano rury PE100 PN10 SDR17 o średnicy 160x9,5mm łączone metodą zgrzewania.
Rury zastosowane do budowy sieci wodociągowej powinny odpowiadać warunkom określonym w normie PN-EN 1452.
Węzły zaprojektowano z zastosowaniem armatury i kształtek żeliwnych o połączeniach kołnierzowych. Szczegółowe schematy węzłów wodociągowych znajdują się w części graficznej dokumentacji projektowej. Na wszystkich załamaniach i łukach sieci rozdzielczej należy wykonać bloki oporowe wg BN-81/9192-05.
Sieć wodociągową uzbrojona jest w podziemne hydranty ppoż. Ø 80mm oraz zasuwy odcinające kołnierzowe z miękkim uszczelnieniem. Każda zasuwa posiada obudowę zakończoną w skrzynce do zasuw. Skrzynki uliczne należy zabezpieczyć płytkami prefabrykowanymi i oznakować tabliczkami informacyjnymi. Usytuowanie skrzynek na gruntach ornych zabezpieczyć słupkami betonowymi.

Teren na którym realizowana będzie inwestycja w Kępie Niemojewskiej podlega

ochronie konserwatorskiej.

Zgodnie z Postanowieniem Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków

projektowana inwestycja zagraża obiektom archeologicznym. Wykonawca we własnym

zakresie zabezpieczy nadzór archeologiczny i poniesie koszty z tym związane.

Dokumentację archeologiczną przy odbiorze końcowym wykonawca przekaże inwestorowi.

Zamawiający uznaje, że każdy wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania

wynikający z projektu budowlanego, z wizji w terenie i własnego doświadczenia i ewentualne ustalone przez niego prace dodatkowe nie ujęte w przedmiarach bądź kosztorysach ślepych, uwzględni w proponowanej przez siebie cenie ryczałtowej
Po zakończeniu zadania Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą i sporządzi wykaz długości wybudowanych sieci dla poszczególnych średnic.. Powyższe materiały dołączy do dokumentów odbiorowych.
Po zakończeniu robót budowlanych, teren należy przywrócić do stanu pierwotnego.
W przypadku naruszenia nawierzchni jezdni, rowów, terenów zielonych itp. należy je
odtworzyć.
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z dokumentacją techniczną.
Integralną częścią specyfikacji jest projekt techniczny, który określa parametry techniczne ,jakościowe – z odwołaniem się do aprobat i atestów, standardu oraz sposobu wykonania urządzeń technologicznych. Podane informacje należy uwzględnić na etapie przygotowywania oferty.
Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieć
wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty. Podstawę do określenia
całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej i przedmiarach oraz zakres prac określony w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz wszelkie koszty towarzyszące, w tym opłaty za zajęcie pasa drogowego, ubezpieczenia, media, koszty usunięcia odpadów.
Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie dostarczonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagradzania , będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, SIWZ STWiOR. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstawy wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Załączone kosztorysy mają charakter informacyjno pomocniczy.
Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z dokumentacji, SIWZ, STWiOR jak również nie ujęte w dokumentacji projektowej , a niezbędne do wykonania zadania.
Dopuszcza się zastosowanie urządzeń (rozwiązań) równoważnych w stosunku do urządzeń projektowych.
Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań.
Oferta Wykonawcy, w której zostanie stwierdzone , iż zaproponowane rozwiązania nie są równoważne zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1, pkt 2.
Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt
wykaz zrealizowanych prac (rozliczenie rzeczowe) w rozbiciu na średnice i obiekty . Powyższe materiały dołączy do dokumentów odbiorowych. Wykaz winien być
podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru
inwestorskiego.
Wykonawca zobowiązany jest między innymi do:
1. Opracowania harmonogramu rzeczowo – finansowego obejmującego wszystkie pozycje kosztorysu ofertowego, sporządzonego na koszt i staraniem Wykonawcy i przed podpisaniem umowy dostarczenia do Zamawiającego.
2. Prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu
zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania
i odbioru robót oraz z aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami, Polskim Prawem
Budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami jak również realizacji warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach.
3. Zorganizowanie placu budowy oraz wszystkich innych czynności niezbędnych do
właściwego wykonania prac. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć
i oznakować prowadzone roboty (łącznie z tablicą informacyjną wg. Dz. U. Nr 108,
poz. 953 z 2002 r.) oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania (w ciągu dnia i po zmierzchu) na własny koszt.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy.
4. Uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego i ponoszenia opłat z tym związanych, w tym z Zarządem Dróg Powiatowych w Kozienicach ul. Serdeczna 3, 26-900 Kozienice
5. Współpracy z Zamawiającym.
6. Koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców.
7. Opracowania, uzgodnienia i zatwierdzenia oraz wprowadzenia i utrzymania czasowej organizacji ruchu na własny koszt.
8. Przygotowanie obiektów i wymaganych dokumentów odbiorowych
(3 egzemplarze) we wszystkich branżach niezbędnych do dokonania odbioru przez Zamawiającego wraz z instrukcją konserwacji wykonanych obiektów na własny koszt.
9. Zgłaszanie robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach.
10. Utrzymania terenu robót w należytym porządku (między innymi utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych – usuwanie gruzu, ziemi i odpadów), zabezpieczenia placu budowy w czasie prowadzenia prac oraz przestrzeganie przepisów BHP.
11. Zapewnienia kierownictwa nad robotami przez osobę posiadającą odpowiednie
uprawnienia zawodowe,
12. Zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych.
13. Likwidacji placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego.
14. Zapewnienia własnym staraniem i na swój koszt, na czas budowy, wszelkich mediów oraz ponoszenia kosztów tych mediów.
15.Wykonania dokumentacji powykonawczej budowlanej uwzględniającej zmiany
(wraz z uzgodnieniami zmian w ZUD oraz zgodą projektanta - w razie potrzeby) w trzech egz.
16. Przeprowadzenia przed odbiorem przewidzianych w przepisach prób i sprawdzeń
wykonanej sieci i instalacji zasilającej w energie. O terminie ich przeprowadzania
Wykonawca zawiadamia Zamawiającego oraz inspektora nadzoru nie później niż 5 dni przed terminem wyznaczonym do wykonania prób i sprawdzeń.
17.Wykonania dokumentacji technologicznej powykonawczej, schematów technicznych i instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń.
18. Przygotowania obiektu w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie, od
Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w tym przygotowania wszystkich
niezbędnych dokumentów (między innymi treści wniosku i załączników) oraz
poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych.
19. Pokrycia wszelkich ewentualnych szkód powstałych z winy Wykonawcy podczas
realizacji zamówienia. W razie uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót lub
ich części bądź kradzieży urządzeń i materiałów naprawia je niezwłocznie
i doprowadza do stanu poprzedniego Wykonawca
20. Skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego, usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca.
21. Ponoszenia odpowiedzialności za szkody i straty w robotach spowodowane przez
wykonawcę przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi.
22. Zapewnienia na okres od daty rozpoczęcia do terminu ukończenia robót polis
ubezpieczeniowych na własny koszt obejmujących co najmniej:
- ubezpieczenia od zniszczenia wszelkiej własności prywatnej spowodowanego
działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy,
- ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowany działaniem lub
niedopatrzeniem wykonawcy w odniesieniu do osób upoważnionych
do przebywania na terenie robót oraz osób trzecich, które nie są upoważnione
do przebywania na terenie robót,
- ubezpieczenie od zniszczeń robót objętych umową, zniszczeń i kradzieży
materiałów i sprzętu oraz innego mienia podczas robót.
23. Obsługi geodezyjnej niezbędnej do zrealizowania zadania włącznie z geodezyjną
inwentaryzacją powykonawczą na własny koszt. Przekazanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej Zamawiającemu w co najmniej 3 egzemplarzach .
24. Zgłaszania obiektów i robót do odbioru.
25. Prowadzenia Dziennika Budowy i udostępnianie go Zamawiającemu celem
dokonywania wpisów oraz innym osobom upoważnionym np. Organom Nadzoru
Budowlanego.
26. Przygotowanie obiektów i wymaganych dokumentów do dokonania odbioru przez
Zamawiającego.
27. Informowania inspektora nadzoru o terminie zakończenia robót ulegających
zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie
poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru, zobowiązany jest na własny koszt
odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie
przywrócić roboty do stanu poprzedniego.
28. Umożliwiać wstęp na teren wykonywanych robót pracownikom organów
Państwowego Nadzoru Budowlanego, do których należy wykonanie zadań
określonych ustawą Prawo Budowlane oraz udostępnienie im danych i informacji
wymaganych tą ustawą.
29. Umożliwiania wstępu na teren prowadzonych robót upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego i Projektanta
30. Do realizacji przedstawionego wyżej zakresu robót należy zastosować normy określone w dokumentacji technicznej oraz STWiOR, wszelkie obowiązujące normy i przepisy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz sztuka budowlaną.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane :

45.23.11.00-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów.

Zakres robót niezbędnych do wykonania został opisany w przedmiarze robót będący załącznikiem do SIWZ.

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszej umowy zgodnie z przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, zaleceniami Zamawiającego oraz do oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu, w uzgodnionym terminie.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:
- rozpoczęcie – od dnia zawarcia umowy,
- zakończenie- 16.06.2014 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał, minimum 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na budowie sieci wodociągowej o wartości powyżej 400 000 zł brutto potwierdzona dokumentami, iż robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona - załącznik nr 6 Wykaz robót budowlanych.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
Nr 1- Formularz ofertowy
Nr 2- Formularz cenowy
Nr 3- Oświadczenie o spełnianiu warunków
Nr 4- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Nr 5- Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Nr 6- Wykaz robót budowlanych
Nr 7- Wzór umowy
Nr 8- Przedmiar robót
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
· Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 SIWZ
· Oświadczenie o przynależności lub nie Wykonawcy, do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej do oświadczenia należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. – załącznik nr 5 do SIWZ.

C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie załącznik nr 3 SIWZ.

D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie załącznik nr 3 SIWZ.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000.00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych), Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego BS Głowaczów Oddział Grabów nad Pilicą 30 9125 1015 0007 6454 2000 0150 z dopiskiem „wadium w postępowaniu na „ Budowa sieci wodociągowej we wsi Kępa Niemojewska- I etap” (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy .
8. Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
10. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy
11. Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami również w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena ryczałtowa 100 %


X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2014-02-17 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
GMINA GRABÓW NAD PILICĄ
ul. Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
Pokój Nr 12- Sekretariat

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2014-02-17 o godz. 10.15
w siedzibie zamawiającego
GMINA GRABÓW NAD PILICĄ
ul. Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
Pokój Nr 10- Sala konferencyjna


XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej
Nie dotyczy


XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnie sporządzonego aneksu lub umowy podpisanej przez obie strony.
Zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach:
1.Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie oraz w wykazie na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego.
2.Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
a)szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
b)zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego,
c)zmiany terminu dokonania odbioru robót przewidzianych w umowie,
d)siły wyższej,
e)przekroczenia ustawowych terminów wydania przez organy administracji lub innych instytucji branżowych (dot. np. linii gazowych, telekomunikacyjnych, energetycznych) decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,
f)odmowy wydania przez w/w organy wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.
3.Na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy (pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego) Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci:
a)konieczności realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacjach, dokumentacji technicznej, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia,
4.Zmiany dokonane w granicach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane wynikające z:
a)wad dokumentacji projektowej.
5.Na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy (pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego).
a)Zmiany wysokości wynagrodzenia na wskutek rezygnacji z wykonania części robót wraz z określeniem maksymalnej wielkości tych robót i określeniem kwoty należnej za tą część w granicach udokumentowanego interesu Zamawiającego na wniosek Inspektora Nadzoru Inwestorskiego pod warunkiem pisemnej akceptacji Wykonawcy i Zamawiającego.
b)Zmiany sposobu płatności w szczególności ilości faktur przejściowych na wniosek Zamawiającego pod warunkiem pisemnej akceptacji Zamawiającego.
c)Zmian korzystnych dla Zamawiającego na wniosek Zamawiającego pod warunkiem pisemnej akceptacji Zamawiającego.

Postanowienia umowy zawarto w:

wzorze umowy, który stanowi załącznik numer: 7


XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr

ogłoszenia Nr 35542-2014 Data zamieszczenia dnia 31.01.2014 roku

 

 


____________________________________
Kierownik Zamawiającego

 

SIWZ

Formularz ofertowy

Formularz cenowy

Oświadczenie o spełnieniu warunków

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Wykaz robót budowlanych

Wzór umowy

Załącznik do umowy

Przedmiar robót

Przedmiar robót

 

Opublikowane przez: Artur Bogumil | Data wprowadzenia: 2014-01-31 10:11:56 | Data modyfikacji: 2014-01-31 10:41:54.
Data wprowadzenia: 2014-01-31 10:11:56
Data modyfikacji: 2014-01-31 10:41:54
Opublikowane przez: Artur Bogumil
« powrót