``Remont` |
IBA-341/2/2010 Grabów nad Pilicą, 2010-06-08 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IBA-341/2/2010. Nazwa zadania: Remont dróg w miejscowościach Broncin, Paprotnia, Wyborów w Gminie Grabów nad Pilicą Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Urząd Gminy w Grabowie nad Pilicą zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Nazwa zamawiającego Urząd Gminy Adres zamawiającego Kazimierza Pułaskiego 51 Kod Miejscowość 26-902 Grabów nad Pilicą Telefon: 0-48-662-70-14 Faks: Faks adres strony internetowej bip.grabow.pl adres poczty elektronicznej grabow@grabow.pl Godziny urzędowania: 7,00 - 15,00 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: bip.grabow.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy w Grabowie nad Pilicą ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą pokój nr 8) . Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wzmocnienia nawierzchni tłuczniowej według przedmiaru robót. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45233142-6-Roboty w zakresie naprawy dróg. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: - rozpoczęcie – od dnia zawarcia umowy, - zakończenie- 16.08.2010 roku. VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi, protokołami odbioru końcowego), iż w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie min. jednej roboty obejmującej budowę, przebudowę drogi o wartości min. 200.000 zł netto. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dysponują lub będą dysponować maszynami, urządzeniami technicznymi, środkami transportu i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli posiada lub dysponuje następującym sprzętem: układarka do kruszywa, równiarka, walec gumowany i stalowy) 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. VIII. Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6000, słownie: sześć tysięcy złotych . 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Głowaczowie oddział Grabów nad Pilicą 30 9125 1015 0007 6454 2000 0150 z adnotacją „wadium - Remont dróg w miejscowościach Broncin, Paprotnia, Wyborów w Gminie Grabów nad Pilicą" 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2010-06-23, sposób przekazania: potwierdzenie wpłacenia wadium należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Lp. Nazwa kryterium Waga 1 Cena 100 % X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2010-06-23 do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Pokój Nr 12- Sekretariat XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-06-23, o godz. 10.15 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą Pokój Nr 10- Sala konferencyjna XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów Nie dotyczy XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej Nie dotyczy XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Nr. 159704/2010 Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: Data zamieszczenia ____________________________________ Kierownik Zamawiającego Oświadczenie o spełnianiu warunków Oświadczenie o nie wykluczeniu |
Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2010-06-08 14:28:09 | Data modyfikacji: 2010-06-30 13:30:15.
Data wprowadzenia: 2010-06-08 14:28:09
Data modyfikacji: 2010-06-30 13:30:15
Opublikowane przez: Krystyna Puk
Data modyfikacji: 2010-06-30 13:30:15
Opublikowane przez: Krystyna Puk
« powrót |