Preview

Projekt pn.: "Stawiamy na rozwój przedszkoli"
realizowany w ramach Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój
wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i
zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych
świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie
9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu
upowszechnienia edukacji przedszkolnej,
współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego - dostawa i montaż wyposażenia.


RO.271.4.2014 Grabów nad Pilicą, 2014-02-14

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RO.271.4.2014. Nazwa zadania: Projekt pn.: "Stawiamy na rozwój przedszkoli" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - dostawa i montaż wyposażenia.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) Gmina Grabów nad Pilicą zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego Gmina Grabów nad Pilicą
Adres zamawiającego Kazimierza Pułaskiego 51
Kod Miejscowość 26-902 Grabów nad Pilicą
Telefon: 0-48-662-70-14
Faks: 48 662 70 52
adres strony internetowej bip.grabow.pl
adres poczty elektronicznej grabow@grabow.pl />Godziny urzędowania: 7,00 - 15,00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
/>grabow@grabow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego Gmina Grabów nad Pilicą ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą pok. Nr 4.. Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Doposażenie i dostosowanie placówek wraz z wyposażeniem placu zabaw przy szkołach podstawowych w Gminie Grabów nad Pilicą.
W skład zamówienia wchodzić będą m.in. elementy takie jak:
1) Doposażenie placu zabaw wraz z (montażem) typu: karuzele, sprężynowiec, bujak, piaskownice, huśtawki. Dodatkowo doposażenie placu zabaw musi zawierać koncepcję dostosowaną do istniejącej lokalizacji oraz obowiązujących norm i przepisów prawa. Nie wyklucza się korekty założeń koncepcyjnych. Dostarczenie wszelkich certyfikatów i atestów i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia placu zabaw do użytkowania.
Do oferty należy dołączyć zdjęcia lub fotografię w kolorze oferowanego produktu wraz z koncepcją rozmieszczenia oraz atestami i certyfikatami na całe urządzenia. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia.
2) Dostosowanie pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym w tym: wymiana umywalek, misek ustępowych, pogrzewaczy wody, mieszaczy wody, podajników na mydło, itp.
3) Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, w: stoły, krzesła, biurka, regały, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki,
4) Doposażenie w: meble, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, tablice interaktywne.
Warunki dostawy:
1.Szczegółowy opis zapotrzebowania, ilość produktów oraz wymagania jakościowe zostały opisane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
2.Wykonawca oświadcza, że materiały dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty.
3 Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na przedmioty zamówienia.
Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Oferując produkty równoważne, Oferent oświadczy, że oferowany przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, opisy produktu - potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Na etapie realizacji umowy możliwa będzie zamiana produktu na inny.
W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
Meble dydaktyczne- stoliki, krzesła przedszkolne winny być wykonane zgodnie z PN-EN 1729-3 1/2007. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć(załączyć do protokołu odbioru) wymagane certyfikaty: zgodności wykonania z w/w normą .
Pozostałe wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także atest PZH, jeśli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem.
Pomoce dydaktyczne, plastyczne, zabawki oraz meble powinny posiadać znak bezpieczeństwa i być dopuszczone do użytkowania w placówkach przedszkolnych.
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
organizacyjne:
Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę do siedzib wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. W przypadku elementów wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego.
W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1/są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
2/nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub
3/dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi , jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

39162100-6 Pomoce dydaktyczne
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
30213100-6 Komputery przenośne
32322000-6 Urządzenia multimedialne
32000000-3 Sprzęt audiowizualny
37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
30190000-7 Materiały pomocnicze - plastyczne, biurowe
39100000-3 Meble
39160000-1 Meble przedszkolne
32300000-6 Odbiorniki telewizyjne, radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
37520000-9 Zabawki
39161000-8 Meble przedszkolne
39715100-8 Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:
2014-05-15

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2)posiadania wiedzy i doświadczenia,
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena 100 %

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2014-02-21 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Grabów nad Pilicą
ul. Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
sekretariat

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2014-02-21, o godz. 10.15
w siedzibie zamawiającego
Gmina Grabów nad Pilicą
ul. Kazimierza Pułaskiego 51
26-902 Grabów nad Pilicą
sala konferencyjna

XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

informacje o dynamicznym systemie zakupów
adres strony internetowej

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
informacja o zastosowaniu aukcji elektronicznej
adres strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 52756-2014 Data zamieszczenia 2014-02-14

 


____________________________________
Kierownik zamawiającego

 

Formularz asortymentowo- cenowy wyposażenie

Formularz asortymentowo cenowy -pomoce naukowe

Formularz ofertowy

Formularz cenowy

Oświadczenie o spełnieniu warunków

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Oświadczenie o grupie kapitałowej

Wzór umowy

SIWZ

ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Modyfikacja SIWZ

Wyjaśnienia treści SIWZ Nr 1

Wyjasnienia treści SIWZ Nr 2

Plan placu zabaw Grabów nad Pilicą 1

Plan placu zabaw Grabów nad Pilicą 2

Plan placu zabaw Augustów

Wyjaśnienia treści SIWZ Nr 3

Wyjaśnienia treści SIWZ Nr 4

Zawiadomienie o wyborze oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 

Opublikowane przez: Krystyna Puk | Data wprowadzenia: 2014-02-14 11:35:49 | Data modyfikacji: 2014-02-14 11:45:36.
Data wprowadzenia: 2014-02-14 11:35:49
Data modyfikacji: 2014-02-14 11:45:36
Opublikowane przez: Krystyna Puk
« powrót